Monday, August 30, 2010

TOPUP ONLINE

Sempena hari raya ni
aku terpk kan idea tuk buka talian topup online

khas tuk blogger2 sekalian...


Korang boleh topup untuk diri sendiri, kawan, anak2 atau sedara mara yg tinggal jauh even yg berada di tanah suci pun boleh janji dia guna line malaysiala (Maxis, digi & celcom)
Korang cuma perlu beri no. telefon & nilai yg ingin dimasukkan.
So sementara korang online pun korang leh topup.
Tak perlulah nak ke kedai.

Tambahan lg..
aku akan berikan diskaun (tak banyakla yer)
ini kira offer sebelum raya ni..

Untuk topup RM5 & RM10.. harga sama.
Topup RM30 diskaun 20sen setiap transaksi.
Topup RM60 & keatas diskaun 30sen
kat kedai luar tak dapat yer..

Korang hanya perlu transfer duitnye ke akaun aku
MBB - 151052114180
CIMB - 01070001527208
klu appear nama aku Nurmayanty Alias, kire betulla tuh.

Untuk kemudahan lagi
aku akan on kan ym aku selama 14 jam (bermula jam 830pg sampai 1030mlm)
tp klu perlukan topup selain dari waktu yg dimaksudkn cume line maxis saje yg available yer (antar je kat ym aku detailnyer)
ym id aku : maya_qarmyla

Nota tambahan  :
Untuk maxis & Celcom : nilai topup adalah serendah RM3 sehingga RM100 (klu nak topup RM7 bleh, nak topup RM12 pun bleh janji dlm lingkunggan RM3-RM100)
Untuk digi : min RM5, max RM100 jugak.

No comments: